Diamantový, vesmírný nebo třeba stromový pohřeb. Exotické rakve ve tvaru vodky pro bohaté Rusy, které se vyrábí až v Africe, kovové, skleněné či z drahého dřeva. Poslední chvíle člověka jsou prostě obchod jako cokoli jiného.
Brandlovers i po smrti
V Německu se objevil další trend – značkové náhrobní kameny. Takže pokud si za života potrpíte třeba na Mercedes, Dolce Gabbane nebo Versace, po smrti můžete odpočívat pod náhrobkem Rokstyle.
Věčná krása v kameni ukrytá
Značka Rokstyle vyznává motto “Věčná krása”. A tak zdobí náhrobní kameny nejrůznějšími luxusními materiály. Můžete mít náhrobek třeba se skleněnými vitrážemi a interzie, kameny od Swarowski nebo nejrůznější doplňky z vzácných kovů.
Česká stopa
“Každý tak může vyjádřit individuální životní pocit na rámec života samotného, z každého náhrobního kamene se stává jedinečné umělecké dílo. Sestavené láskou, myšlenkami a slovy, uchovává paměť i vzpomínku na osobu, která odešla, velmi specifickým způsobem” říká Alexander Hanel z německé firmy Stein Hanel GmbH, která sídlí v bavorském městečku Leutershausen.
Kamenická rodina, jejíž předci pochází shodou okolností z Velkých Kunětic, slezské obce v pohraničí Jesenicka, značku Rokstyle založila v roce 2013, jako první módní značku pro náhrobní kameny v celosvětovém měřítku.
Od té doby získala řadu cen, například německou cenu German Brand Award, cenu Plus X Award, Green Product Award nebo German Design Award.